Solutii De Digitizare
Digitizarea este esentiala pentru pastrarea documentelor fizice si a obiectelor de patrimoniu sau a operelor de arta. AGS Records Management a oferit servicii de digitizare mai multor organizatii in vederea protejarii celor mai valoroase documente si obiecte.
Documentele si obiectele dumneavoastra importante merita sa fie pastrate cu
solutiile de scanare digitala
In lumea noastra moderna, solutiile de digitizare devin din ce în ce mai importante pentru organizatii.
AGS Records Management poate garanta aceeasi calitate a serviciului atat pentru digitalizare, cat si pentru arhivarea fizica a documentelor originale sau procesarea imaginilor digitale.
Fiecare fisier este gestionat cu atentie pentru a optimiza atat usurinta, cat si viteza de regasire a documentelor.
Vezi de asemenea: 8 motive pentru care managementul documentelor este o necesitate pentru companii
Vezi de asemenea: de ce ar trebui sa luati in considerare gestionarea documentelor acum
Vezi de asemenea: Digitizare
Vezi de asemenea: Managementul documentelor fizice sau digitale: Cum sa alegi?
Digitizare, Garantare, Optimizare
Departamentul nostru de digitalizare a documentelor gestioneaza solutiile de digitizare a documentelor dumneavoastra, care va sunt returnate intr-un format electronic.
Pregatire
Primirea, sortarea si pregatirea documentelor de digitizat
Acest prim pas consta in determinarea calitatii documentelor care trebuie scanate, sortarea acestora si indepartarea capselor, clamelor, agrafelor sau a bibliorafturilor, daca este nevoie.
Solutiile Digitale Si Scanarea
Digitizarea documentelor
AGS Records Management realizeaza scanarea documentelor dumneavoastra in camere securizate, special amenajate in acest scop. Folosim scanere de inalta performanta, calculatoare dedicate si aplicatii avansate.
Indexarea Documentelor
Indexarea si verificarea documentelor dumneavoastra electronice
Aplicatia noastra EAS integreaza un sistem hibrid care gestioneaza in mod unitar atat documentele arhivate in format fizic, cat si documentele arhivate in format electronic.
Indexarea este configurata in functie de criteriile dumneavoastra de cautare, astfel incat documentele dumneavoastra digitale sa fie regasite cu usurinta. Expertii nostri vor verifica, de asemenea, documentele digitizate pentru a fi siguri ca respecta standardele de calitate si cerintele clientului.
Cautarea Documentelor Digitale
Sistem de gestionare a documentelor cu criterii de cautare
Documentele, odata digitalizate si indexate, vor fi adaugate in sistemul nostru de depozitare a documentelor. Acest lucru va permite utilizatorilor sa consulte inregistrarile digitizate intr-un mod usor si sigur. Documentele fizice originale vor fi depozitate in conditii de siguranta si confidentialitate.
Motorul de cautare al aplicatiei EAS va analiza toate metadatele fiecarui document salvat si le va potrivi cu cele furnizate de utilizator, in interfata de cautare.
EAS: Tehnologia noastra prin care puteti cauta si solicita o inregistrare
Aplicatie unica la un click distanta!
Aplicatia EAS
EAS este o aplicatie unica dezvoltata de catre echipa AGS Records Management.
Acest lucru ne permite sa controlam dezvoltarea acesteia si sa integram mai eficient cerintele clientilor nostri. Permite atat cautarea si gestionarea documentelor arhivate in format fizic, cat si consultarea imaginilor digitale.
EAS este o aplicatie SAAS Web. Accesul este securizat printr-un protocol HTTPS, iar autentificarea se face pe baza de nume utilizator si parola.
Datorita tehnologiei web, o conexiune la Internet este suficienta pentru a va conecta.
Prin urmare, implementarea acestui instrument este foarte rapida, la un cost redus si fara a necesita vreo instalare sau orice alta setare suplimentara la calculatorul dumneavoastra.
Gestionarea inregistrarilor la AGS Records Management se face la standarde riguroase de calitate si securitate a informatiilor, sistemul EAS fiind certificat ISO 27001. Respectarea tuturor standardelor internationale de securitate si protectie a datelor ofera clientilor nostri siguranta si incredere.