Sistemul Electronic De Arhivare
In zilele noastre, arhivarea electronica este inevitabila si trebuie gestionata corespunzator. Toate elementele importante trebuie luate in considerare, elemente precum cerintele legale sau cele legate de securitate.
Lucram cu organizatii din industrii diferite si cu nevoi diferite.
Sistemul nostru de arhivare electronică a fost dezvoltat special de programatorii AGS Records Management pentru a raspunde nevoilor clientilor nostri. Prin intermediul unei interfete simple puteti consulta atat inregistrarile aferente documentelor arhivate in format fizic, cat si imaginile documentelor scanate.
Aplicatia AGS Records Management a fost dezvoltata sub forma unui serviciu web, se adapteaza tuturor platformelor si nu necesita nicio instalare suplimentara in calculatorul dumneavoastra.
Deoarece nevoia fiecarui client este diferita, specialistul nostru va fi alaturi de dumneavoastra pe intreaga durata de implementare a proiectului de dematerializare, incepand de la identificarea nevoilor si pana la implementarea aplicatiei.
Vezi de asemenea: 8 motive pentru care managementul documentelor este o necesitate pentru companii
Vezi de asemenea: de ce ar trebui sa luati in considerare managementul documentelor acum
Vezi de asemenea: Arhivare
Solutiile noastre de arhivare electronica
Doua solutii pentru arhivarea electronica
Securitatea Documentelor
Pastrati informatiile intr-un loc sigur si accesibil, folosind propria noastra aplicatie de gestionare a inregistrarilor.
Pastrarea datelor confidentiale este disponibila prin intermediul portalului nostru HTTPS optimizat pentru o conexiune sigura, accesibil de pe orice terminal cu o conexiune la internet, pe baza de nume utilizator si parola.
Solutia noastra va garanteaza o trasabilitate completa a documentelor, care va permite sa urmariti intregul ciclu de viata al datelor dumneavoastra.
Siguranta Documentelor Virtuale
Informatiile dumneavoastra sunt in siguranta cu solutia noastra de depozitare strategica a datelor, solutie care raspunde atat cerintelor tehnice, cat si celor legale.
In functie de solicitarile dumneavoastra, sistemul nostru virtual permite mai multe moduri de autentificare si niveluri de securitate.
Documentele dumneavoastra sunt gestionate conform unui plan de clasificare, controlat de un administrator.
Modificarea si distrugerea datelor se face doar in baza unui control strict.