Auditul Documentelor și consultanță

Oferim cele mai bune solutii de consultanta si audit in domeniul arhivistic, ajutandu-va sa va gestionati documentele in siguranta.

Personalul nostru dedicat ofera consultanta de specialitate pentru a va sprijini in
gestionarea documentelor dumneavoastra.

Formation d'un employé / Company employees in training

Va raspundem la toate intrebarile si simplificam procesul de arhivare fizica.

  • Care sunt reglementarile legale aplicabile?
  • Care sunt nevoile si obligatiile dvs?
  • Care sunt documentele care trebuie pastrate?
  • Cum sa gestionati si sa depozitați documentele?

Chiar daca arhivati fizic documentele in propriile spatii, AGS Records Management va poate ajuta sa optimizati organizarea documentelor dvs.

Vezi de asemenea: 8 motive pentru care managementul documentelor este o necesitate pentru companii
Vezi de asemenea: de ce ar trebui sa luati in considerare managementul documentelor acum
Vezi de asemenea: Digitizare
Vezi de asemenea: Arhivare
Vezi de asemenea: Managementul documentelor fizice sau digitale: Cum sa alegi?

Solutii complete de consultanta si audit

Echipa noastra de experti dezvolta cel mai bun sistem pentru a se potrivi in totalitate nevoilor dvs. de arhivare.
liste sur un presse-papier / clipboard with checklist

Auditarea Documentelor

Auditul garanteaza ca un proces de gestionare a documentelor de ultima generatie este implementat pentru toate departamentele dvs.

Gasim solutii la orice problema, tinand cont de controalele periodice sau orice alte constrangeri specifice companiei dvs., precum si de costurile directe si indirecte ale arhivarii fizice si arhivarii electronice.

In urma acestei analize personalizate, echipa noastra poate dezvolta si implementa proceduri si solutii de gestionare a documentelor, precum si instruirea personalului in vederea imbunatatirii performantelor privind gestionarea inregistrarilor companiei dvs.

Réflexion, engrenages dans la tête

Managementul Documentelor si Instruirea Personalului

AGS Records Management poate oferi consultanta in utilizarea software-ului EAS, solutia noastra online de gestionare a documentelor, precum si in utilizarea aplicatiei de scanare.

Equipe d'archivistes en uniforme et casquettes rouge

Consultanta arhivistica de specialitate

Gestionarea si depozitarea arhivelor este un proces complet care necesita diverse abilitati de specialitate cu privire la organizarea si inventarierea documentelor.

Acesta este motivul pentru care ne propunem sa venim in intampinarea nevoilor dumneavoastra cu o echipa de arhivisti calificati, cu o vasta experienta in gestionarea documentelor publice si private.

Echipa noastra de experti in arhivistica se deplaseaza la sediul dumneavoastra si va ghideaza pe parcursul intregului proces de organizare a documentelor.

Contact